****

Ονειρεύομαι.

-Iliana BlackKittin.


Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

''Ότι πάει,έρχεται..και γυρίζει''

Ποιά βαθιά συναισθήματα?Ποιοί σκοτεινοί εαυτοί.Ποιά ξοδεμένα πάθοι και αγάπες.Ποιές στιγματισμένες αναμνησεις..Ξέρεις φοβάμαι την μέρα..Όχι την μέρα που θα χαθούν..Αυτό δεν γίνεται..Φοβάμαι την μέρα που η αιμόφερτη καρδιά μου θα χαθεί σε σκληρά παιχνίδια..Φοβάμαι την μέρα που μίσος θα μυρίζει αυτός ο κόσμος που μόνο εσύ υπάρχεις μέσα..Φοβάμαι..Όσο και να τρέξεις εκείνη την μέρα..Θα αναρωτιέσαι από τι να σωθείς..Από τι να ξεφύγεις..Τίποτα να απαντήσεις δεν θα προλάβεις..Αγάπη μου..Τι άλλο να πώ..Τι άλλο να κάνω..Τι άλλο να σκεφτώ..Πως αλλιώς να αντιδράσω..Σε πόσες ακόμη αναμνήσεις να ξοδέψω την σπασμένη μου ψυχή..Σε πόσους ακόμη εφιάλτες να οδηγήσω την καρδιά μου..Αγάπη μου..Μωρό μου..Πρόσεξε.-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου