****

Ονειρεύομαι.

-Iliana BlackKittin.


Τρίτη 27 Απριλίου 2010

''Ιδέα?Τι ιδέα?''

Δεν έχω ιδέα για το που πηγαίνω..Δεν έχω ιδέα για το τι θα συναντήσω..Δεν έχω ιδέα τι έχω αφήσει πίσω.Μα γιατί ?Για ποιο λόγο.Ξέρετε δεν με νοιάζει.Δεν με αποσχολεί τίποτα.Ας καούν τα πάντα.Εγώ ξέρω απλά γιατί συνεχίζω να προχοράω.Δεν με αποσχολεί κάτι άλλο.Συγγνώμη μαμά.Συγγνώμη μπαμπά.Συγγνώμη κύριε.Συγγνώμη κυρία.Χωρίς εξηγήσεις όμως συνεχίζω.Νομίζω πως η ειρωνία ξεχυλίζει πια..Προσέξτε.Αν γλιστρίσετε πάνω της δεν φταίω.Έχω προειδοποιήσει.Απλά ο καθένας χαράζει τον δρόμο του.Αφότου τον βρεί.Δεν φταίω αν δεν τον έχετε βρει.Επειδή εγώ μόλις τον βρήκα...Shhh!Τελευταία φορά.Μην με εμποδίσει κανείς.Δεν θα καταφέρει τίποτα.Ας ψάξει να ασχοληθεί με τον εαυτό του.Ας ψάξει για μέρη μαγικά.Ας κάνει και ότι θέλει.Σε παρακαλώ.Κάνε στην άκρη.Αγαπάω πολύ..................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου